[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kristóf Nagy knagykristof at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 13:34:19 CEST

Gyalog Zoli hozzászólását továbbítom:

Mikor tartottuk a szokásos OB előtti elméleti felkészülést, kiemelten
felhívtuk a gyerekek figyelmét, hogy Mozsár lesz a pályakitűző, aki szereti
"szivatni" az embereket. Természetesen egyből hozzá is tettük, hogy ez
annyit jelent, hogy nagyon kell majd figyelni, mert gyakran lesznek
egymáshoz igen közel pontok, és 30 m-en kívül előfordulhat majd azonos
tereptárggyal is egy másik pont.
Sajnos ennek ellenére két csapatom is disqózott az EVOB-n, egyikük az
emlegetett kód félrenézhetősége miatt, ráadásul ez a 3. helyünkbe került a
férfi csapatnál.

Ha már emlegetve lett a pontok számának rekordja, had említsem meg, hogy
újabb rekord is született -mely sajnos egyszer sem lett megemlítve-,
mégpedig az, hogy egy klub egy kategóriában (EVOB férfi) 6 váltót indított

Üdv
Zoli