[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Okt. 24., H, 19:32:23 CEST

Sziasztok,
A WMOC2011 rendezésének bizonyára nagyon sok tapasztalata van (volt), ezek közül az egyik, hogy a nemzetközi ellenőrzőbíró felhívta a figyelmünket a legújabb rendezési irányelvek alábbi pontjára:
I• No ambiguity in control sites – especially the distance between sites on the ground. The rules and guidance for the sprint races (no features within 15m, no similar features, or similar in appearance, within 30m) to be enforced strictly – and preferably using 20m/40m in practice. If in doubt, remove one of the controls even if it overloads a nearby control. The same applies for Long races (no features within 30m, no similar features on the ground within 60m), preferably using 40m/70m. (

http://orienteering.org/wp-content/uploads/2010/12/WMOC-Guidelines1.pdf)

Ez egy ajánlás, amit praktikus lenne figyelembe venni és lassan majd átvezetni a magyar szabályzatba.

Térképjel pontosítás: a 146 pont közepén látható sziklamező jel önmagában nem használható, legalább kettő kell belőle egymás közelébe, mert ez felületi jel. Lásd. 208 sz. jelkulcs (http://www.mtfsz.hu/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=199&Itemid=560)

Üdv,

HN