[Tajfutas] ONEB eredmények-Fair Play

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2011. Okt. 17., H, 11:17:24 CEST

Sziasztok!

Az igaz, hogy bajnoki szintű volt a két nyílt kategória, legalábbis a nyílt
kezdő mindenképp. Inkább 21Br pálya volt, mint kezdő. Persze a helyszínen
nevező, későn ébredő régi motorosoknak ez jó volt, mert izgalmas pályát
kaptak nyílt áráért. Viszont én vittem tényleg kezdő két felnőttet is,
akiket egyedül engedtem ki a pályára, mondván kezdő nem lehet nehéz. Hát de,
egyik pontra 80 percet kevertek pedig volt már egy kis előképzettségük.(
Értsd: ismerik a térkép jeleket, helyesen használják a tájolót, de
rutintalanok).Összes idejük 159 perc lett.
 Most akkor miért / kinek is van Nyílt kezdő pálya?

Üdv:
Kati