[Tajfutas] ONEB eredmények-Fair Play

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Okt. 17., H, 09:46:24 CEST

  ----- Original Message -----
  From: Zentai József
  To: Tibor Gera
  Sent: Monday, October 17, 2011 9:42 AM
  Subject: Re: [Tajfutas] ONEB eredmények-Fair Play

   Köszönjük, köszönöm Horváth Zoli!
  (Előzmény a selejtező rajtja környékén -alig öt perccel a rajtidőm előtt -bemelegítéskor egy fának csapódott a tájolóm. Ezt követően a szelencében önállósította magát az iránytű. Kész, vége lett örökre kivonta magát a tájfutó versenyek küzdelméből).
  Magyar bajnokság lévén -tájoló nélkül, ilyen terepen, egy kicsit bepánikoltam, de aztán az utolsó percben minden jóra fordult.
  Ezért így utólag külön szeretném megköszönni a rajtszemélyzet -Szokol Lajostól-Dénes Ildiig, vmint akkor  rajtkordonon kívül lévő versenyzőkig, közte Sárikának és egy másik hölgynek(?!) a segíteni akarását.
  Utóbbi hölgyek meg is mutatták az égen éppen a rajtvonal előtt-felett tündöklő napocska égtáji, déli irányát.
  Szóval a rajtidőm előtt egyetlen percecskével a szintén indulásra váró a törekvéses Horváth Zoli önzetlenül a kezembe nyomta saját tájolóját (Ő akkor, barátjával együtt a Nyílt Technikásban indult)
  Maximális köszönet az önfeláldozásért.Bár nem nagyon kellett a futam során a tájolót használni, de kezemben a tájoló mindvégig, megnyugvást és egy biztonságérzetet adott.
  Köszönöm Horváth Zoli !
  Végezetül úgy látom,hogy helyes döntés volt a rendezők részéről a két nyílt kategória a bajnoki küzdelmen kívüli (mégis bajnoki színtű színvonalú-második nap vmi 7 km távot láttam) lebonyolítása.  Azt végül is. nem tudom, hogy néhány "spiller" miként került ide, dehát a nyílt bárki számára elérhető.

  Szép őszi napot mindenkinek.

  Popey

  ---