[Tajfutas] Spar maraton

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2011. Okt. 7., P, 00:38:24 CEST

Popey Drága, nekem soha nem a futás volt az erősségem, de a 2:33-as best
time-mommal a hétvégi marathon OB-n dobogóra lehetett állni.a Csonti-Lantos
2:14-es időkben 25-30, éve a keretben nem voltam ezzel az első hatba.hát
ennyi a válozás a ráfordítható idő miatt.egyébként ráhibáztál, most is egy
napja jöttem meg az USA-ból és nem tudok elaludni.

 üdv. fifi

Honfi Gábor
Hálózati igazgató
email: honfig at szuperinfo.hu