[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Peics Zsolt Peics.Zsolt at cetelem.hu
2011. Nov. 11., P, 15:19:56 CET

Sziasztok!

Pár nyitott kérdést szeretnék tisztázni, ami a témával kapcsolatban felmerült a levelező listán:

1.	A térképtartó állványon a kategóriák fel voltak tüntetve. (A mellékelt fényképen nem látszik, mivel a fénykép hátulról készült. Van fényképem szemből is, ott tisztán látszik.)
2.	A térképeken két helyen is fel volt tüntetve a kategória. (A térképre nyomtatott szimbolon és pluszban még egy helyen, jól látható módon.)
3.	A térképeket a verseny előtt éjszaka egyesével átnéztem. Egy nylonban egy kategória volt. Reggel én adtam át a rajt főnökének a térképeket. Természetesen reggel bárki bármit összekeverhetett,

sőt a Popey féle „térkép kiesik versenyző visszagyömöszöli” sztori is előfordulhatott. Természetesen a térképek átnézésénél én is tévedhettem. A térképek a nyomdából pályánként becsomagolva kerültek ki.

4.	Az eredményhirdetéskor az esetről nem tudtam, így áldásomat adtam az eredmény kihirdetésére.
5.	Az esetről a verseny után kaptam információt, így a végeredményt utólag módosította a rendezőség, az én jóváhagyásommal.

Aladár

Hivatalosan: Peics Antal Zsolt a 2011. évi Hungária kupa ellenőrző bírója