[Tajfutas] térkép elvétel

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2011. Nov. 10., Cs, 20:28:53 CET

Van két nagyon-nagyon fontos dolog, amit nem árt megfogadni versenyzőnek és rendezőnek:
- rendező nem ad térképet versenyző kezébe (ha segíteni akarsz, rakd le a földre - de a versenyző vegye el onnan!)
- a versenyző felelőssége, hogy milyen térképpel indul el az erdőbe és nem a rendezőé - amennyiben az előző kitétel igaz!

Illetve a szimbólban fellelhető kategória jelölés nem elég egy "normális" versenyen. A térképre +1x fel kell külön írni a kategóriákat (és nem a pálya számát!).
Ezt a szabályt sok rendező nem tudja.

Nyílván a rendezőknek is igyekezniük kell, hogy ne keverjék össze a térképeket.
Ami tapasztalatból tudom, hogy nem kis feladat tud lenni, ha több ember végzi az előkészítést (pláne, ha még pár boros üveg ki is nyílik a munka során ...)

Mozsár