[Tajfutas] Friss információk az MTFSZ portálon az 5 fős váltóról

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2011. Május. 13., P, 21:58:48 CEST

Szia !

A váltó pályák rövidítése miatt lassan már átöltözni sem érdemes, nem hogy utazni egy 20 perces futásért.
A Postás Kupa is csalódás volt ebből a szempontból számomra. Ha pörgősebb a pálya, Magyarországon akkor sem fog kimenni a TV közvetíteni. Tudom, hogy nem mindenki így gondolja, mindenki maga dönt.

Tóth Karesz