[Tajfutas] Most melyik térképen futottunk......

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Május. 2., H, 11:11:16 CEST

 Szia Józsi!

Én ugyan nem futottam az első napon, de megnéztem családtagjaim térképeit
(3), és mindegyiken jól látszott a pálya, még nekem, színtévesztőnek is.
Lehet, hogy nem volt szerencséd, és egy olyan térképet kaptál, ami már
kifogyófélben lévő patronnal készült?
Egyébként tavaly az OB-n nyomdai pályabenyomtatás volt, ami azért általában
nem összehasonlítható a most használt plotteres benyomtatással, az eltérés
tehát ebből is adódik.

Tavaly a sprint OB döntő térképéről a nyomdában lemaradtak bizonyos dolgok,
ha jól tudom, elsősorban (vagy csak) a zöldek. Ilyen technikai malőr
elő-előfordul a térképekkel, de sokszor nem is kötik az orrunkra, és csak
utólag jövünk rá, hogy valami nem stimmelt.
Tavaly az OB-n a hiányzó zöldeket plotterrel utólag rányomták a térképre,
így nem is hiányozhattak futás közben.
Most a három idei térképet nézegetve azt látom, hogy ezek a pótolt zöldek
ugyanúgy rajta vannak a térképen mint tavaly, csak kicsit jobban látszanak,
mert az idén használt matt papíron jobban beszívódik, mint a tavalyi
fényesen. Tehát úgy látom, hogy a hiányzó zöldek pótlását idén is igyekeztek
elvégezni, és azon a három térképen amit én láttam, ott sikerült is.
Megint csak azt tudom mondani, hogy valószínűleg nem volt szerencséd, és
kifogtál egy olyan térképet, amiről ez lemaradt. De a szándék vitahatatlanul
magvolt.

A megoldás talán a rád érvényes szerencsehiányban keresendő, hiszen oly sok
balszerencse senki mást nem ér a hazai tájfutóversenyeken, mint téged.
Javaslom, hordj magadnál mindig egy patkót, azzal könnyen le tudod teríteni
az előtted átfutni szándékozó fekete macskákat!  :-))

*"A sors keze rám mutatott. Sajnos most a középső ujjával *."

Kovács Péter
BBB