[Tajfutas] Most melyik térképen futottunk......

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Május. 2., H, 09:13:58 CEST

Sziasztok!

Komolyan mondom, én a RouteGadget-ben tegnap este láttam először 2010-es (VALÓDI????!!!)

salgótarjáni sprint ob döntő térképet.

Tavalyról begyűjtöttem egy szép nyomású és élénk színű pályabenyomtatású versenytérképet,

melynek, most a vszínűleg megmaradt példányain, avagy rosszabb esetben egy újabb kiadású, ismét tévnyomatos, rendkívűl halovány pályabenyomtatású változatán futottunk.

Kapott vki olyan nyomatú térképet az I. napon mely az RG-ben is szerepel.

Jó lenne ilyet is beszerezni a térkép archívumomba.

Popey