[Tajfutas] A(z) Tajfutas listára toth.karoly1 at upcmail. hu feladótól jövő levél engedélyezésre vár

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Már. 23., Sze, 07:26:52 CET

Kedves Bela es Zetor

Bar ritkan irja meg barki, de szeretnem papirra (vagy billentyuzetre) vetni,
hogy milyen halasak vagyunk azert a sok munkaert amivel lehetove teszitek a
lista tovabbi letezeset. Biztos vagyok benne, hogy mindenki ertekeli ezt, csak
ritkan mondjak vagy irjak!!

Ez utobbi magyarazatot en kulon koszonom nektek, mert velem is ugyanez esett meg
tavaly, bar meg mai naig nem tudom, hogy mi volt a bibi. Mindig ugyanarrol a
cimrol kuldtem es az nem valtoztatott a neven, a ladam soha nincs tele es a
tobbi lehetseges okok sem alltak fent. Mindegy, ujbol feliratkoztam es kesz.

Julia