[Tajfutas] A(z) Tajfutas listára toth.karoly1 at upcmail. hu feladótól jövő levél engedélyezésre vár

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2011. Már. 23., Sze, 06:56:14 CET

Szia,

Kiküldöm a levlistára is, mert többeket is érinthet, és tanuljunk belőle
mindannyian....

Remélem Zetor levelét megkaptad és olvastad, abban megírta a rád vonatkozó
esetleírást is (vagyis: az internet-szolgáltató névváltoztatása
miatt/szolgáltató váltás miatt): ha az előfizetői cím nem ugyanaz, mint
ahonnan a leveled küldöd, akkor nem megy szét automatikusan a listára
küldött levél, csak ha ZL vagy én észreveszem a sok szpem között: és
kiereszti kézzel a szűrőn a listára.

ZL a levelében kicsit alábecsülte a napi 20-30 "teendőt", hiszen ez már egy
általam (automatikusan) előszűrt teendői lista eredménye: A valóság az, hogy
óránként érkezik ennyi eldöntendő levél, aminek szerencsére kb. 90%-a
kiszűrhető szpem/kéretlen levél, reklám stb. Sajna a szűrő sem tökéletes
(én "heggesztettem"), mert egyre kifinomultabbak a kéretlenlevél küldési
technikák, és nem tudom követni folyamatosan... (néha szánok pár órát a
szűrő fejlesztésére, naprakésszé tételére, de erre havonta általában csak
egyszer adódik "szabad5percem"...)
Sem ZL sem én nem biztos, hogy minden nap találunk szabadfélórát a lista
adminisztrálására (óráink, teendőink miatt), ezért van az, hogy néha 1-2
nap/hét csúszás is adódhat ebből kif. mire egy hibás de mégis hasznos levél
kijut a listára... és... sajna olyan is van, hogy nem vesszük észre a sok
szemétlevél között a hasznos tartalmat...

A levlista nagyon jól konfigurálható, ha benézel a minden hónap első napján
kiküldött jelszóemlékeztetővel a "beállítások" lapra, _magyarul_ olvashatók
a lehetőségek (igaz sok szakzsargonnal...)

Kovács Béla, most
mint listaadmin

ps. Ha kell segítség a beállításokhoz, írdd meg, és segítünk ha tudunk...

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu