[Tajfutas] Kategória összevonás

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2011. Már. 9., Sze, 10:33:45 CET

Sziasztok!

A versenybizottság és a minősítési bizottság 5 éve összeolvadt, így ott nem
lesz probléma az egyeztetéssel. :-)
A jelenleg érvényes szabályok szerint, ha az adott ranglista (pl. szenior
férfi) érintettségi tartományán belül azonos pályán futnak eltérő kategóriák
(pl F35Br=F55), akkor a rangsorpontok a közös győztes idő, de a a közös
legjobb ponthozókkal számítódnak.

Szabályváltozást a Versenybizottság javaslata alapján az Elnökség hagy jóvá.
Ajánláshoz nincsen előírt keret.

Sajnos ezeket a kategória, vagy pályaösszevonásokat annyi paraméter
befolyásolja, hogy nehéz általános ajánlást megfogalmazni.
Azonban célszerű lenne, ha minden pályakitűző, illetve versenyrendező
ismerné a főbb elveket ezen a téren.

Üdv
Mihók