[Tajfutas] WMOC Komló SF webkamera

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Jún. 29., Sze, 11:59:24 CEST

Sziasztok,
Pár napja megadtam a pécsi webkamera elérhetőségét, amin az SQ eseményei
követhetők pepitakockás változatban.
Most megosztom veletek a komlói webkamera címét, ahol az ünnepélyes
eredményhirdetés tekinthető majd meg.
Délelőtt pedig az egyéb mozgások:
http://komlo.ekisterseg.hu/telepules/komlo/webcam.htm
kb. 10-15 mp-ként frissül, leterhelhetőségét nem ismerem.
Hajrá Sumony! Hajrá Lajos!