[Tajfutas] wmoc program

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Jún. 25., Szo, 15:04:17 CEST

Szia  Mozsár!!!Tényleg "BÉNA" vagy,mert én!!!!!!!! azonnal megtaláltam,ahogy megjelent.Csak az a bökkenő hogy nem tudok angolul,mert valahogyan csak magyarul tanitottak.Janó szerint nem is lesz  más nyelven,mert mi a fenének,hiszen az EU-ban élünk,tanuljunk meg angolul.Az is igaz hogy a fontos dolgokat meg nem értem.De akkor a kiírást miért írták magyarul? Azóta minden magyar megtanult angolul?
lujipapa