[Tajfutas] Herend Kupa

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jún. 1., Sze, 09:09:18 CEST

Szia Viktor

Azt hiszem ezt azert csinaltak, hogy minel tobben legyenek a brit szovetseg
tagjai is, amihez anyagi erdeke fuzodik a szovetsegnek.  Ha valaki bajnoksagokra
meg kiemelt versenyekre akar menni, akkor fizessen. Ennek ellenere ott egesz
rendesen elviselte a nep, mert ott tenyleg vannak olyanok akik csak kozeli
versenyre jarnak es nem hianyzik nekik az, hogy nagy versenyekre sokat
utazzanak.  Persze, teljesen igazad van, ez csak ott valoszinu, ahol nagyok a
tavolsagok es sokkal tobb tajfuto van.  Bar, mit lehet tudni, talan az itthoni
letszamcsokkenesek (Honved Kupa torlese!!) is ahhoz kapcsolodhatnak, hogy a
versenyzok nem akarnak, vagy nem tudnak utazni.

Julia