[Tajfutas] 3SZ=Hétközi EDZÉS!!!

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Júl. 25., H, 10:39:37 CEST

Hát Sziasztok!! /ha már felkerültem :-)/
/a Totya azt mondta, balhé lesz!!/
NEM HISZEM, HOGY HA AZ EDZÉST TEREPEN TARTJÁK MEG, arra MINDIG ENGEDÉLYT kellene kérni ERDÉSZETTŐL, Zöldhatóságoktól, Tanácstol, Önkormnyzattól, Rendörségtől, Közterülettől, másik Területi egyesülettől, Szövetségtől, KÖJÁL-tól, APEH-től, BKV-tól, ERDEI MANÓ-tól  és  a JÓISTENTŐL!!!!

Na! EGYESÜLETEK!!!
Ki szokott edzésre engedélyt kérni a fentiektől? EZT TALÁN A SZÖVETSÉGEKNEK KELLENE az "erdei belépést" lerendezni vagy felszólalni miatta!
NEM HISZEM, hogy Svédországban , Finnországban, Norvégiában , Svájcban, stb . csak engedéllyel mehetnek ki az erdőbe a tájfutók!!! TALÁN ITT KEZDŐDIK AZ ELMARADÁSUNK A VILÁG ÉLVONALÁTÓL!!!! Térkép-területfoglalásokról nem beszélve!
A "3sz " erre a célra jött létre!!!!  EDZÉSNEK!!!! Aki ráért kirakta a pontokat, s aki mozogni akart pontokat foghatott! Célja: most is a hétközi edzést szolgálja!
GOMBKÖTŐ PÉTER/1972/ és László F.Csaba/1982/ megjelent könyveinek gyakorlását főleg terepen lehet gyakorolni! /János,János, mi a plagizálás??/
 De be kellene vezetni Gerely Feri társasjátékát is verseny szinten!- vajon ahhoz kinek az "engedélyére" van szükség???? (Ezt nem muszáj a Hárshegyi erdőben játszani! Megfelel egy konyhaasztal is :-))

 SAJNOS azóta néhány "rendező"  extraprofit szerzésére használja!, ami nem a népszerűsítést szolgálja!!
Most már ez a tendencia visszanézhető a kiírásokban visszamenőleg is!!
ViPi
U.i: Ez LEVÉL !! Nem Facebook!  Itt csak a listán levők olvassák, de ha a FACEBOOK-ra rakjuk akkor az egész világ olvashatja véleményünket!!!
János! Levelem nem neked szólt !!!és igenis egy térkép nélküli edzésért még az 500.- t is soknak tartok! ÉS TÁMOGATOM OLDGOMBI AKKORI KEZDEMÉNYEZÉSÉT MOST IS!!