[Tajfutas] plagizálásról hosszabban

janos szabon jszabon at yahoo.co.uk
2011. Júl. 23., Szo, 17:07:50 CEST

Szervusztok!

Eddig nem reagáltam Oldgombi levelére. Mert tény, hiba volt hogy lemaradt a
korábbi kiírásunkból az egypályás nev.díj, nem mindenki akar három pályát futni,
pláne nem 800 Ft-ért. Ugyan a jelző - pofátlanság - szerintem sem áll arányban a
hibával, de mivel "bojkottfelhívás" volt, és Oldgombi nemrég, még BTFSz
elnökségi tag korában már csinált felindulásból egy edzőversenyt a  mi 3SZ-
rendezvényünkkel egyidőben párszáz méterre tőlünk (aminek nem láttuk  kárát, de
kérdés volt-e a  Bp.Erdészettől/zöld-hatóságtól ugyanabban az  időben és
ugyanarra a terepre engedélye?); ezért korábban csak arra tudtam gondolni hogy
lám, a kíméletlen kapitalista verseny már végleg betette a lábát a 3SZ piacára
:))

És ennyi.
Azonban jött egy furcsa Email: