[Tajfutas] hiányzó pont

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2011. Júl. 12., K, 17:55:14 CEST

Karnyújtásnyinál egy kicsit messzebb volt azért, de 2 lépésen belül ez igaz.
Csakhogy a buja növényzet takarta és a bója be volt gyűrve alája, nem pedig
függőlegesen állt ahogy kellett volna.
Talán állványra lehetett volna tenni, a rögzítést pedig dupla kábellel
csinálni. Így elég hosszú lett volna ahhoz, hogy ne kelljen a növény alá
betuszkolni. Vagy gyorsan át kellett volna rajzolni a szimbólokat.

Fanni felvetése azért nem illik ide szerintem, mert itt néhány gyerek idejét
módosították pedig nem fogták meg a pontot. Nekik miért lehetett eltérni a
szabályoktól? Ha szombaton is lehetett átmenetet kivenni, akkor ebben a
futamban miért nem?

Ui: a szeniorság nem egyenlő a tájékozódási rutinnal. Nem is a magam pályája
miatt háborgok, hanem a gyerek pálya miatt. És hiba is csúszhat a
rendezésbe, ezt is elismerem. Csak hiba után kérem az átgondolt döntéseket.
Olyat ami a lehető legkorrektebb.

Üdv:
Kati