[Tajfutas] Szaladj míg nem késő ***

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Júl. 4., H, 12:25:01 CEST

Gyuri!!Ma ki elemeztem a dolgot,és sajnos rá kellett jönnöm,hogy folyamatosan hibáztam.Az első kettő ponton a második helyezett előtt voltam.De utánna csak hibák jöttek.A térképez egyáltalán nem éreztem.Szóval nem az én napom volt.Ha úgy ment volna mint a selejtezőn, akkor:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
lujipapa