[Tajfutas] [Trail-O]Szakágai megbecsülésről ...

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 09:22:33 CET

Szia János!

Épp most akartalak megkeresni, hogy "leverjem" rajtad a versenyrendezésre
tett ígéretedet!

Szóval légy szíves írd meg, mikor (és hol lesz) Miskolcon Trail-O verseny!
Természetesen igyekszünk minden segítséget megadni majd a rendezéshez, sőt
alighanem az lesz a legjobb megoldás, ha delegálunk mellétek egy szövetségi
ellenőrt, akinek már komolyabb tapasztalatai vannak a Trail-O területén. Ha
tényleg vállaltok rendezést, akkor igyekszem keríteni nektek egy ilyen
ellenőrt, lehetőség szerint nem túl távolról.

Él az emlékeimben egy pontelhelyezési, vagy amolyan ponttípus segédlet, az
meg van valakinek? Jó lenne szerintem közkincsé tenni, mert én pl. leginkább
a 2009-es évben versenyeken szerzett tapasztalataim alapján igyekszem
pontokat kitűzni, de már most kopnak az emlékek.

üdv. Viktor

  _____