[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 21., P, 08:17:42 CET

Szia Oszi!

Pontosan azért lobbiztak Mets Mikiék a pontokért, mert azt remélik, hogy
emiatt növekszik majd a versenyeken az indulók létszáma. Bár a bajnoki
pontversenynek a presztízsen kívül nem sok jelentősége van, azért a pontok
sokakat motiválnak egy kicsit. Nem tudom az éjszakai OB pontozásának
bevezetése mekkora létszámnövekedést eredményezett, én valahogy úgy gondolom
túl nagyot nem. Ráadásul egész más tájfutóként elindulni még egy tájfutó
OB-n, amire nem árt ahogy írtad egy jó lámpa, mint egy teljesen más
szakágban, amihez meg azért nem árt egy jó bringa. Költségben is más a két
dolog, de esetleg még bicajozni is meg kell tanulni hozzá:).
Én ezzel együtt nagyon kíváncsian várom, hogy jelent-e majd érdemi
létszámnövekedést ez a változás. Amikor elkezdtem a tájékozódási sportokkal
foglalkozni, akkor még meggyőződésem volt, hogy a tájbringának nagy jövője
lehet, ebben most már nem vagyok ennyire biztos, de még mindig úgy érzem,
hogy sokkal nagyobb tömegeket lenne képes megmozgatni, ha rendszeresebbek
lennének a versenyei, több népszerűsítő esemény lenne, és a klubok
könnyebben meg tudnák szervezni a bicajok szállítását.

üdv. Viktor