[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Jan. 21., P, 02:51:15 CET

Ahoj!

Én úgy tudom, a sítájfutók közt is akad egy-egy ember, aki komolyabb
nemzetközi eredményeket tudhat magáénak, feléjük miért nincs "egészen pici
gesztus" ?

Mets Miki írta nekem magánban, talán nem bánja, hogy beidézem
közé, ugyanezeket kérdezték a "hitetlenek" :-)

Hadd jegyezzem meg, hogy ott sok múlik a lámpán, de hét az mégiscsak futás,
nem pedig tekerés!!!

Janó írta:
> [...]
megérdemlik a bringások klubjai, ahol ilyen versenyzőket nevelnek (és
arányosan iszonyatos költségeket áldoznak rá) és mellette jó marketing
politikát folytatnak, hogy honorálva legyenek a Bajnoki pontversenyben.

No, erről inkább a bringásokat kéne megkérdezni, hogy ki fedezi a min. 6
jegyű bicajaikat, azok folyamatos javításait, az egyen mezt, külföldi
versenyekre kijutást, stb. Félek, hogy a többség saját zsebből tette
mindezt...

Nem vitatom és elismerem az eredményeket, gesztusokat, még a lobbit is
lenyelem (bár rühellem ezt a sokszor szükséges tevékenységet) és ha lemernék
menni negyvennel egy szűk erdei ösvényen, akkor talán még űzném is a
sportágat :-)

Egyszerűen érdekel az, hogy miért? Alig 6 órája köldtem el kérdésemet,
gondolom idővel jön kielégítő válasz, nem csak ilyen hirtelen reakciók, vagy
mik...

Halkan megsúgom, én is rendező leszek az áprilisi világkupán...

Béke
Oszi