[Tajfutas] Mecsek 4

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 11:41:25 CET

Szia Janó!
Hát nem egyszerű az élet, mert a BMTFSZ honlap listája 1973-ra semilyen
adatot nem tartalmaz, 1974-re (amikor végre megjelent MNTI nyomásban a
javított színes nyomat) pedig Abaligetet ír. Az pedig nem ideális VK a
Misinán rendezett versenyekhez.

Sajnos az 1973 okt-nov-decemberi Tájékozódási Futás újságokban nincs említés
a Mecsek Kupáról, pedig a többi szeptemberi versenyről azokban írnak.
Gábor bátyám az alábbit találta a '74-es Szélrózsa évkönyvben a '73-as
Mecsek Kupáról egy megyei körképben:
"Nem történt előrelépés a térképek terén sem, így a meglévőket kellett
maradéktalanul kihasználni -Mecsek Kupán- készletünk el is fogyott."

Hosszú nyomozásunk után még mindig maradt tehát egy rakás kérdés:
-hol és milyen térképen volt a Mecsek Kupa 1973-ban?
-1974-ben vajon milyen térképen verenyeztek Abaligeten a Mecsek Kupán
Boxiék? (ő nyert)
Boxi! Ezt esetleg meg tudod nézni?
Ha jól tudom, '75-ig nem is jelent meg színes tf. térkép Abaliget
környékéről, a '75-ös Szuadó volt az első, ezt követte '76-ban a
nagyon-kalóz fekete-sárga Abaliget (egy kis részlet mellékelve). Vagy ez a
térkép mégsem '76-ban, hanem már '74-ben megjelent?

Kovács Péter
BBB