[Tajfutas] kitüntetésre javaslat

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Jan. 4., K, 10:57:10 CET

Sziasztok!

Véleményezek szerint szükség lenne-e arra, hogy az Arany, Ezüst, Bronz
jelvényes ifjúsági tájfutóinknak valóban adjunk egy-egy jelvényt az évszám
megjelölésével?

Szerintem ez jó lenne a sportág népszerüsödése szempontjából.

Ha van rá igény, akkor kérjük az MTFSZ-t, hogy a megvalósítás
érdekében tegye meg a szükséges lépéseket.

Üdv:
Sólyom