[Tajfutas] MTFSZ Alapszabály - névváltoztatás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Feb. 5., Szo, 20:17:04 CET

Sziasztok!
Hogy Sün mottóját idézzem, ami bűzlik, mindegy hogy hívják bűzleni fog, vagy
ha egy sportágat szeretünk, nekünk-nekem mindegy hogy hívják. Nekem mint
szakágvezetőnek tökéletesen megfelel a Táj/ékozósási/ Futó Szövetség
elnevezés, nem ezen múlik a szakágak pozíciója.
Egy (teljesen) kívülállónak viszont nem mindegy, mi egy sportág/szakág neve.
Ne felejtsük el, sokan Tájfutó világbajnokokról tudnak, nehézkes egy új név
kapcsán elmagyarázni, hogy ez ugyanaz. Egy jó új név viszont marketing
szempontból jól jöhet és egyáltalán nem tartom fontosnak a szakágakra való
utalást benne. Ugyanez a gondom, ha nem nagyobb a tájkerékpárral. Ilyen
esetlen névvel elég nehéz szponzorok után kajtatni, tapasztalom! De fél éve
nem találok egy ütős nevet :-(
MM