[Tajfutas] Homokháti Hungária Kupa

Kinde Tünde tundikv at freemail.hu
2011. Aug. 23., K, 13:10:09 CEST

Kedves Rendezők!

Nagyon szépen köszönöm az élményt!
Extra öröm, hogy 7 év után ismét sikerült túlélnem öt versenynapot.
Minden tagja a rendezőgárdának rendkívül segítőkész és kedves volt, tudom,
hogy voltak köztük "civilek" is, ez nagyon jó! A gondnok bácsit, a takarító
nénit és az irodás kishölgyet az erdei iskolából külön üdvözlöm, mindent
megtettek, hogy jól érezzük magunkat.
Személyes apró kedves élményeim közül említem, hogy megismertem személyesen
Erdősné Ágit, akivel korábban csak kellemesen ellevelezgettünk :), a
gyermekeim minden pontot fogtak, a fürdő jót tett a rozoga hátgerincemnek,
az egy négyzetméterre számított mosolygó emberek száma rég volt ilyen magas
körülöttem :) .
Azt hiszem, nem felülmúlni kell ezt a Hungária Kupát, elég egyszerűen csak
tartani a színvonalat.
Gratulálok még egyszer!

Kinde Tündi