[Tajfutas] Tekenye és Zalaszentgrót Kupa

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Aug. 15., H, 23:56:24 CEST

Kedves Oszi!

Csak mert sok mindenről nem tudsz, nem biztos, hogy igazad van:

Versenynaptár egyeztetés:
Bocsi, de ez a verseny nem erre a hétvégére van beírva a naptárba. Vagy
rosszul látom? Most lett egy héttel elcsúsztatva. Innentől teljesen mindegy
azok a versenyek mikor kerültek oda. De hogy tudd:
A megyei versenynaptár az évad előtt decemberben áll össze. (mivel január
15.-e a határidő a megyei sportszövetségnél - lásd a megjelenő
sportkéziköny: www.zmse.hu)
Ennek folyamatában egyeztettünk a térség egyesületeivel (illetve bejelentik
igényeiket) és a szomszédos megyékkel.
A ZMTFSZ az idei évre a Veszprém megyei TFSZ-szel egyeztetett, ennek
eredménye a közös megyei váltó bajnokság és a versenyek elkerülése,
időpontban. A Somogy megyei TFSZ-szel is egyeztettünk, így a szeptember
17-18-i hétvége közös, vagyis az egyik napon (17.-én) Nagykanizsán a másik
napon Kaposváron (18.-án) lesz megyei rövidtávú bajnokság. Egyeztettünk a
Győr-Moson-Sopron megyeiekkel, ennek eredménye, hogy szeptember 24.-én
Zalában lesz megyei normáltávú, míg másnap Sopron térségében szervezi
ugyanezt a megyei versenyt a SMAFC.
Akikkel még egyeztettünk: Káldi TT, Vas Megyei TFSZ., Veszprémi Bridzs, VTC,
Tapolca, Sárvár. Mindig figyelembe vesszük a térség versenyeit, az OB-kat,
de csak azokat amikről tudunk.
Ebben a térségben így alakult ki a naptár a 2012-es évre. Ugyanúgy mint a
korábbi években.
A GOC semmiben nem volt partner. Nem egyeztetett a megyei szövetséggel
naptár ügyben, nem jelentette be a versenyeit - ahogyan azt a
Versenyszabályzat szerint kellene.

A fentiek alapján nem fura, miért két hétvégén van a két megyei bajnokság!

Ez ügyben meg természetes a megkérdőjelezés oka. Hiszen meglévő Zalai
versenyre tettetek egy másikat, pedig nektek is lett volna lehetőségetek
máskor rendezni. (nincs köbe vésve, hogy együtt kell rendezni egy
futóversennyel) Ráadásul úgy tettétek erre a hétvégére, hogy meg se
kérdeztétek a ZMTFSZ-t esetleges módosítás ügyében!

A szappanopera több részébe nem tudom miért kerültem bele. Szeretném, ha
Oszi megkövetne!
Edzőtábor: Mi köze a két klub edzőtáborának egymáshoz? Sosem gondolkodtam
abban, hogy részt vegyek a GOC táborában, és azt sem szeretném ha a
tanítványaim ezt tennék (de ha akarnak, természetesen mehetnek). Főleg
Gelsén, ahol se térkép, se semmi amihez köze lenne a tájfutásnak. (bocsi, de
nem ismerek ilyeneket, és az edzőtábor kiírásában sem szerepelt) Ráadásul az
a tábor sokkal drágább volt mint amit nekünk sikerült szervezni. Időpont:
Tényleg ütközött a két időpont? Nekem nem tűnt fel. Évek óta július utolsó
vagy augusztus első hetében szervezem a tábort (vadászati okok miatta ekkor
lehet bemenni csak az erdőbe). Most miért tettem volna arrébb? Igen most
tényleg előbbre került, mert a zalalövöi iskolában, ahol a szállásunk volt,
nem tudtak fogadni 50 főt! Ezért nem helyszínt, hanem időpontot
módosítottunk. Ez bűn?

Főiskolás OB: Erről már halottam. Fehér Feri elintézte! Hülyeség. semmi köze
nincs hozzá.
Nem akarta a ZTC megrendezni a versenyt! Nem ezt mondtam a Skulónak, csak
érdeklődtem, milyen feltételekkel lehet megrendezni, mert ha a GOC nem
rendezheti meg akkor mi vállalnánk (de csak a normáltávról beszéltünk). Ez
csak kérdés szintjéig jutott, mert mint kiderült: a válogatott programok
(hiszen a MEFS elvárja a válogatottakat is a versenyen) miatt nem jó a
tervezett hétvége, ezért máskor lesz megrendezve! Cáfolj meg Skuló ha nem
mondok igazat! Vagyis ehhez megint semmi közöm. (sőt Skuló más indokot is
mondott, de ezt nem vagyok kompetens közölni) Térkép: szerintem senki nem
egyezett meg a térkép ügyében! Egy megkeresés (utcai beszélgetés) érkezett,
és kérdések voltak, de semmire nem bólintottam rá (csak bíztattam), már csak
azért sem mert a klubban ilyen ügyekben nem egyedül döntök. (ennek ellenére
egy dologban megállapodott a klub vezetése, de aztán nem érkezett hivatalos
megkeresés)

A visszanyal a fagyit meg kikérem magamnak! Oszi! Nálunk az megy a goc
versenyére aki akar. (minden verseny kiírását küldöm tovább a klublistára -
ellenben a goccal, ahol el sem mondják a gyerekeknek, hogy vannak még másik
versenyek Zalában ) A megyei bajnokságok egyikén sem vett részt a GOC. Hol
lehetne a sok kezdő gyereket versenyzésre tanítani, ha nem helyben az olcsó
(jó)kisversenyeken? Ellenben a GOC versenyein indultak ZTC-sek (már aki
akart, mert korábban jónéhányan csalódtak) Nézz utána lécci! Azt hogy miért
a ZTC (vagy a megyei szöv a ZTC-vel) rendezhet megyei versenyt, azt meg
tudjátok Ti is!

Elnézést mindenkitől, hogy megint magyarázkodni kell a tudatlanságot!

Hajrá mindenkinek a Hungária kupán és persze a tekenyei és zalaszentgróti
versenyeken is!

Fehér Ferenc

ui.: megnéztem az edzőtáborok időpontját. A kettő még közel sem járt
egymáshoz, így akár el is jöhettetek volna egy színvonalas, jó táborba!