[Tajfutas] Fw: zalai versenyek

Unitek Tekercselőműhely, Bedő Já Unitek Tekercselőműhely, Bedő Já
2011. Ápr. 17., V, 22:10:37 CEST

----- Original Message -----
From: Unitek Tekercselőműhely, Bedő János Gyula
To: zala.ztc at zalaszam.hu
Sent: Sunday, April 17, 2011 8:03 PM
Subject: Re: [Tajfutas] zalai versenyek

Kedves Sólyom és Fecó!
Mivel a leveletek a listán jelent meg,talán hozzászólhatok,anélkül,hogy az a vád érne,hogy megint "teregetek".
Sólyom! A 28 pontos kiscsomag inkább elég egy ilyen versenyre,mint nem.Az,hogy dugva voltak-e a pontok,erről ha megkérdezed az indulókat,a fele azt mondja hogy igen,aki meg egyből megtalálta(még ha dugva volt is), azt mondja,hogy nem.Aki meg ott van a versenyen,az kimehet az ellenőrző bíróval és CSAK akkor jogos a kritika! A győztes időről meg annyit,ha kijön a megyei "elit",akire tervezem akkor az lesz,ha nem,nem.Ne haragudj, ez inkább csak vagdalkozás volt.
Neked meg Fecó! Ez egy három pontos kritika volt,ami majd' minden versenyen elhangzik.Te 31 sorban  álltál neki védekezni,teljesen feleslegesen.Biztos vagyok benne,hogy jól,megcsináltátok azt a versenyt,nekünk nem kell bizonygatnod!Ha mondjuk én kritizállak,biztos,hogy 3 sorral válaszolsz.Szóval ugrottál,mint harcsa a villantóra.
Kérlek Mindkettőtöket,gondolkodjatok el ezen.
Bedő János