[Tajfutas] Ripszám Henrik életútja - 1912 évi Olimpia

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Ápr. 10., V, 20:55:12 CEST

Ripszám volt az idősebb. Ő akkor 23 éves volt. Kárpáti pedig 20. Mivel azóta
kaptam RH-ról egy 1974 évi jelenleg még nem publikálható fotót és azon azt
látom, hogy alacsony termetű emberke volt és mert saját költségén utazott,
így megtehette, hogy mókásan beleintegessen a kamerába, így a 271 -s
rajtszámú versenyzőre adom a voksomat.

Ui: fantasztikus, hogy a torna csapatgyakorlatok milyen sok embert mozgattak
meg.