[Tajfutas] Ripszám Henrik életútja - 1912 évi Olimpia

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2011. Ápr. 10., V, 20:34:51 CEST

A hivatalos jelentés a Kelemen Janó linkje alapján elérhető jubileumi
maraton honlapján is megtalálható (Rapporten fran OS 1912), továbbá a
maraton eredménye is (Resultaten OS 1912).
Kárpáti Ödön 31. lett, Ripszám Henrik feladta.
Véleményem szerint a két magyar közül a fiatalabb lehetett R. H., azaz a
271. rajtszámú. Ha jól látom a filmen, a fordulónál még az első tízben
lehetett.

CSI