[Tajfutas] Üzleti tájfutás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Sze. 29., Sze, 12:07:34 CEST

"csak egy példa:az éjszakai OB-n 65-ben csak én rajzoltam."
mert te biztos tudtad is a terepen hogy hol jártál, és emellett emlékszel
még az egy nappal később is a dolgokra.
a fiataloknál az első a szenioroknál a második akadályozza a berajzolást:-)

egyébként kötelezővé nem lehet tenni, de biztos sokat segít az a "rengeteg
médiamegjelenés", ami miatt sokan büszkék arra hogy tájfutók. Serdülő
koromban két-három hetente szerepelt a népsport utánpótlás eredmények
rovatában a tájfutás, néha én is, akkoriban be is rajzoltam a térképre merre
jártam.
MM