[Tajfutas] Üzleti tájfutás

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2010. Sze. 29., Sze, 10:58:10 CEST

Üdv!!!Csak egy keveset a berajzoláshoz.Nem volna "NAGY" baj,ha éppen azok járnának élen a berajzolásban,akik (nem óhajtok neveket) éppen erről diskurálnak.Jómagam élvezettel próbáltam néha rajzolgatni és nézegetni mások küzdelmét a térképpel.De sajnos alig-alig volt-van rá esély.Sőt néha kértem másokat a rajzolásra,de hasztalan.Szóval: URAIM KEZDJÉTEK el és MUTASSATOK PÉLDÁT. Talán ragadós lesz!
ui.csak egy példa:az éjszakai OB-n 65-ben csak én rajzoltam.
lujibácsi