[Tajfutas] JÖVŐ szerda 6,6/40, nem RR, ÚJ HELYEN

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 22., Sze, 23:46:40 CEST

Én azt hittem, hogy Lindenberg Kázmilla kitalált személy. És azt hittem, a
verseny neve azért Lindenberg, mivel ez a verseny az eredeti terv szerint
mindig a Hárshegyen kerül megrendezésre (néha átnyúlt ugyan a
Pozsony-hegyre, a Fazekas-hegyre vagy a Ferenc-halomra), a Hárshegy
elnevezésnél pedig érdekesebb a németre fordított Lindenberg változat. Végül
azt is hittem, hogy a Kázmilla utónevet azért illesztették hozzá Ivánék a
Lindenberg (magyarul Hárshegy) névhez, hogy még murisabban hangozzék a
verseny neve.

Gerzson