[Tajfutas] Üzleti tájfutás

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Sze. 18., Szo, 00:15:58 CEST

Az "üzleti tájfutás"-ként bedobott gondolat
- egy már létező gyakorlat megvitatása -
a Tájfutó klub egy későbbi összejövetelének lesz témája.
Még előzetesként is merész asszociációnak érzem, hogy
ez a gondolat teljesen megsemmisítheti az utánpótlást.

A heves reakciókat kiváltó, alább idézett vélemények a
norvég VB-vel foglalkozó összejövetelen vetődtek fel.
Nevem azért került a beszámoló szövege alá, mert az
elhangzottakat ez alkalommal is én jegyeztem le...