[Tajfutas] Üzleti tájfutás

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Sze. 14., K, 21:59:35 CEST

Szia,

Most, hogy írtad tényleg láttam a helyszínen a stábot, mikor az interjút
készítették!

Szerintem az is egyértelműen látszott, hogy sokat dolgoztatok az OB-kon, és
szerintem jól is sikerültek.

Persze ha belefért volna, biztos nem csak a gyerekek örültek volna igazi
aranyból, ezüstből és bronzból készült érmeknek, mint amilyet 1972-ben Balla
Stanciék kaptak, de alighanem ennek a beszerzése ilyen példányszámban
alaposan felborította volna a verseny költségvetését:-).

A ROB érmek valóban szépek lettek, és a pólók is nagyon öteletesek!

üdv. Viktor

  _____