[Tajfutas] MOZDULJ TE IS!!

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Sze. 4., Szo, 13:52:37 CEST

Sziasztok! Szia Fruzsi!
Én a 14 év felettiekre gondoltam! Ez évjárat alatt , még normális pályára sem engedném, csak 1x2, vagy 1x3 fős gyerekcsapatokat. Szarni az IOF-re, (nekem azt mondták a szövetségben (1996?) ,mert ebben a szabályzatban ilyen nincs!). Nekünk régen lehetett, s amikor már elértünk bizonyos szintet, akkor engedtek egyedül!! Kérdezd meg felmenőidet!!
Jövő szombatra /BP-en üres hely/ tervezek egy verseny-edzést ÚJBUDA-SZOBORPARK
központtal. AZ ÉRTESÍTÉST HÉTFŐIG MEGSZÜLÖM!  9 és 15 óra között lehet indulni. És lesz kezdő pálya is.
Sanyit szedd már rá, hogy az Alettával jöjjön el a versenyre!! Neki sem árt a MOZGÁS!!
Mindenkinek Szép napot!   Pisti