[Tajfutas] MOZDULJ TE IS!!

Hajnal hajnal at animula.hu
2010. Sze. 3., P, 16:10:52 CEST

Szia, igazad van, mert a végkicsengése a dolognak pozitív: a lányom küzdeni tudását mutatja, nem akarta feladni még akkor sem, amikor a mellette lévő felnőttek így döntöttek. Mindenesetre köszönöm mindazon résztvevőknek, akik a pálya különböző pontjain helyrerakták, és persze a rendezőknek, hogy nem mentek haza és nem vitték a pályákat a hajléktalan-tanya és a délre eső úton lévő kutyafalka felé.

Fruzsi