[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2010. Sze. 1., Sze, 08:52:20 CEST

Ami a háttértudást jelenti, azt azért nem érzem nagy gondnak. Fiam egyik ismerőse az újrarendezett diákolimpián indult először a nyíltban, úgy, hogy a fiam mesélt néhány dolgot a tájfutásról. Elég jól szerepelt, meg is tetszett neki a dolog, azóta elég rendszeres résztvevője a szerdai versenyeknek, még a Szélrózsán is elindult éjjel.
Úgyhogy egy tanult, átlagos intelligenciával rendelkező felnőttnek szerintem ez nem probléma. Sokkal inkább a motívációról van szó.
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----