[Tajfutas] Fw: OCAD 9 - váltópálya tervezése

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Okt. 18., H, 21:12:26 CEST

Sziasztok,

Mint ahogy a napokban írtam, az OCAD térképrajzolói program váltópálya tervezési oldalát próbáltam egy picit jobban megismerni, mert igazából semmit nem tudtam róla. Most már kezd leesni a 20 fillér (Óóóóóóóó…. mikor is volt Őkelme még fizetőeszköz?), de az igazi próba a puding elfogyasztása lenne. Ezt, most a hétvégén helyettem Hrenkó Laci megélheti, mert Ő az EVOB pályakitűzője. A tervek már bizonyára bevetésre készek, így levelem (levelünk) számára már elkésve érkezhet.

Egy kis csemegét szeretnék ajánlani (továbbküldés formájában) a hasonlóan kíváncsi OCAD felhasználók, leendő pályakitűzők, vagy csak edzők részére.

Nem is szaporítom a szót, mert Les Áron nekem küldött levele (benne a közösségi felhasználásra való felajánlással) önmagáért beszél és az OCAD program, talán minden lehetséges váltópálya felhasználási lehetőségét megmutatja, felvillantja.

Ui: Elemzés közben javaslom a Course/Options…. „Number and code” vagy „Code only” radiogomb bekapcsolását
(Nosztalgia: talán kevesen tudják, hogy az első hazai "Farsta" (24) kombinációs váltóversenyt a PVSK váltó keretében rendezték hazánkban, anno 1979-80 magasságában a Máré-vár térképen, és szerénységem volt a pályakitűző (Sicc!!). Zsigmond Tibi írt is róla akkoriban egy dörgedelmes cikket a szaksajtóba, mert oly sok volt a variáció, hogy az azonos pályát teljesítők között nem volt meg a fél-minősítéshez szükséges 5 értékelhető versenyző. No, és akkoriban még sablonnal rajzoltuk meg a szintén újdonságnak számító szimbol táblázatokat, és nullkörzővel rajzoltuk be az ellenőrzőpontok karikáit, a jó öreg gumis nyomdáról nem is beszélve.)