[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2010. Okt. 14., Cs, 10:42:22 CEST

Sziasztok!

A lenti levelemmel nem gondoltam, hogy ilyen vihart kavarok a levlistán, de azért nem bánom, hogy előjött sok gondolat!
A korrektség kedvéért azért el kell mondani, hogy a jövő évi lesz az elmúlt idők egyik legolcsóbb Szenior VB-je!
2008-ban már 110 Euró (kb. 30 ezer Ft) volt a legolcsóbb nevezési díj,
2009-ben 242 AUD (kb. 46 ezer Ft)
2010-ben 300 CHF (kb. 60 ezer Ft)
2011-ben 110 Euró (kb. 30 ezer Ft)
2012-ben a bulletinben 90-150 euró van írva ami várhatóan a 150 fele fog tendálni!

Azt sem tudja szerintem mindenki, hogy az IOF 20 Euró/ fő befizetése mellett a rendezőknek még 15 Euró/fő-t be kell fizetnie az MTFSZ-nek, ami megnöveli a nevezési díjat!
Esetleg erről, vagy ennek egy részéről az MTFSZ a magyar versenyzők esetében lemondhatna!
Természetesen ez csak egy javaslat!

Üdvözlettel!

Nemesházi László