[Tajfutas] Rozsomák Kupával Fejlesztjük a TÁJFUTÁST!!! Csak ha érdekel ....

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 21:03:07 CEST

"A *rozsomák* a
menyétféle<http://hu.wikipedia.org/wiki/Meny%C3%A9tf%C3%A9l%C3%A9k>

ragadozók legnagyobb testű faja. Népies neve: *torkosborz.*
*No, ezt nem is tudtam eddig.*
*Janó"
Két levélírás között (vagy alatt) kapcsold be valamelyik természetfilm
csatornát a TV-ben, szerintem minden héten van egy film a torkosborzról,
rajfilm meg biztosan kettő is :-)
Danihoz is csatlakozva:-) úgy rémlik, nagyon lazán van a bőrében, attól hogy
megfogod a nyakán a bundáját, még beléd tud harapni.
MM
*