[Tajfutas] Rozsomák Kupával Fejlesztjük a TÁJFUTÁST!!! Csak ha érdekel ....

Marosffy Dániel dani at shivling.hu
2010. Okt. 13., Sze, 20:39:10 CEST

Téged ilyen könnyű felizgatni? :)

Akkor ezt figyeld: a rozsomák angolul wolverine, ami sokkal nemesebben
hangzik, egy csomó képregény illetve film alapját adta az állat azon
tulajdonsága, hogy gondolkodás nélkül megtámad bármit (embert is, ami
érdekes áthallást ad a mostani vitának).

Amúgy az egészről egy másik film jutott eszembe: Nyugaton a helyzet
változatlan.

D.