[Tajfutas] Rozsomák Kupával Fejlesztjük a TÁJFUTÁST!!! Csak ha érdekel ....

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Okt. 13., Sze, 19:30:08 CEST

Sziasztok!

Szia Feri!

Akkor ez csak egy éteri üzenet volt?

Elnézést, hogy megpróbáltam válaszolni a felmerült kérdésekre, remélem volt,
akinek hasznos gondolatok is voltak a levelemben.

Örülök, hogy nem kellett csalódnod:-).

Ennek még jobban örülök, igyekeztem átgondoltan válaszolni valamennyi
felvetésre.

Valóban máskor is azon szoktam lenni, hogy érthetően fogalmazzak, és
megpróbáljam valamennyi bennem felmerült gondolatod érthetően kifejteni.

Talán akad. Valóban sokszor hosszan fejtem ki egy-egy témáról a véleményem,
mert azt remélem így érthetőbb lesz, és bizakodom, hogy tudnak olvasni az
emberek, ha érdeklő őket a téma.

Nem érzem egyáltalán problémának, hogyha Ti más teóriák mentén rendezitek a
versenyeiteket valószínűleg azok a teóriák is jól működnek abban a
szituációban, amiben Ti vagytok.

üdv. Viktor

  _____