[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2010. Okt. 13., Sze, 10:10:23 CEST

Sziasztok!

Hamarosan itt a kedvezményes nevezési határidő (2010 október 31) a 2011 évi Szenior VB-re. Gondolkodom az induláson, így utánanéztem a költségeknek, fizetési lehetőségeknek. A következő "egyszerűsítési" javaslatot ajánlanám a rendezők figyelmébe: Mivel az amúgy is elég borsos nevezési díj kifizetése forintban egy kissé "macerásnak" tűnik (e-mailben kérni kell, majd a válaszban a rendezők megírják az aktuális MNB középárfolyamon fizetendő forintösszeget.....), véleményem szerint a rendezők "megajánlhatnának" egy-egy méltányos összeget magyar kluboknak a jelenlegi árfolyamok szerint.
Így gondolnám:
Regisztráció: 60 Euró = xxxxx Ft
Sprint 20 Euró = yyyy Ft
Normál  30 Euró = zzzz Ft
Az október közepe és vége közötti árfolyamkockázatot a rendezők véleményem szerint nyugodtan felvállalhatják!
A megajánlott összegek "nagyságával" szerintem nagyban befolyásolható a hazai indulók száma!
Természetesen ez csak egy javaslat!

Üdvözlettel!

Nemesházi László