[Tajfutas] Versenyzők kontra térképjavítók

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 09:34:30 CEST

Lehet, de ilyenkor nagyrészt szerencse kérdése, hogy ki mekkorát kever. Csak
az utóbbi versenyeket felidézve, nekem a Kalocsa kupán Ágasegyházán a
10000-es méretarányú térkép olvasása is helyenként gondot okozott a verseny
alatt, morfondíroztam is a verseny után, hogy itt nekem a 7500 méretarány
lett volna jó. Legalább megszakítanák a pálya berajzolói a pontokat
összekötő vonalakat és a pontok körüli köröket azokon a helyeken, ahol ezek
a tájékozódáshoz szükséges objektumokat takarnak, de egyre ritkább, hogy
erre figyelnének. Megértem a gondot, valószínű, szenior pályákon ezt nem is
szabad elvárni, mert időigényes, esetleg legfeljebb a fő kategóriákban, van
elég sok fontosabb teendőjük a versenyek rendezőinek.

Üdv
Gerzson