[Tajfutas] Az év tájékozódási versenyzői

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Nov. 20., Szo, 18:51:53 CET

elolvastam az egészet, aztán amit írtam, azt is. A végét viccesnek szántam
:-) A közgyűlés és a terv egy dolog, és lehet h Veszprémben nem lett
lezárva, de ahogy a térképjavítást sem lehet soha befejezni, csak
abbahagyni, ezzel a tervvel is lehet így. Nekem általában van bajom azzal a
mentalitással, hogy nem teszünk hozzá a dolgokhoz, de ha valaki/k csinálnak
valamit, utólag sokan "vagyunk" okosak.
A "nem tudom mi legyen, de ez így nem jó", na ezt utálom. És itt a listára
ötleteket írók, még ha azok egy "felsőbb" szempont miatt nem is lettek
beépítve, kivételek:-)
MM