[Tajfutas] Utánpótlás létszám növelés DIÁKTÁJFUTÁS

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Nov. 5., P, 20:44:32 CET

Diáktájfutás -sok helyen ez egy bűvszó.
A kívülállók csak azt látták és hallották a 3 éves programról, hogy elvitt x
MFt-t.

Hogy mit hozott ténylegesen a konyhára, nehéz megmondani.
Én nem arra vagyok kíváncsi, hogy mire költődött el a pénz, mert nagyrészt
tudom
 -az első év 5-6 MFt-ja technikai eszközökre, ami most is kint van a
lebonyolítóknál, tájoló, boják, rajt és célfeliratok, SI tartozékok, egyéb
beszerzett anyagok -zöld ülőkék- formájában és hasznosítva, használva van és
lesz,
- a következő év befektetése szervezéstechnikai, kapcsolatépítési
projektekre ment el,
- a harmadik év pedig már oldalági befektetéseket, megrendeléseket hozott.
- a negyedik év?? Talán ezt - Mindenki előtt ismert tény a két sikeres TÁMOP
pályázat (Tessék nyugodtan kommunikálni, mert ez elvárás is.). 70-75 Mft
külső bevétel szembeállítva a 17 Mft-al (szintén nagyrészt külső forrás)
megvalósult beruházással, már ez egy nagy hozadék. (Nagy? Hatalmas!)
Nem ismerem a két beadott és nyertes pályázatot, de meglepődnék, ha nem
lenne bennük hivatkozás a Diáktájfutás programra, vagy kifejezésre.
E két nagy összegű nyertes pályázat mellett bizonyára még nagyon sok olyan
NCA és egyéb pályázati nyertessel lehet találkozni, akik ugyanerre a
programra, vagy ahhoz való kapcsolódásra, a program segítésére hivatkoztak
kérelmeiknél. (Eredmény sok-sok 150.000 - 350.000 Ft közötti nyertes összeg)

A fiatalok az iskolában vannak. Értük kell menni, ha ki akarjuk őket
csalogatni a parkba, majd az erdőbe.
Én ezt hónapokig nem tudom majd megtenni, de addig is elkezdődött a "Légy
üdvözölve a természetben" c. (anno 2000) oktató CD felújítása.
Elsők között ismerkedhettek meg a program új -egy lehetséges- arculati
emblémájával. Lásd mellékletek.