[Tajfutas] Rajtlisták

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2010. Május. 20., Cs, 22:34:44 CEST

Kedves Gerzson!
Nem egészen értem a Kramer fóbiádat. Tegyük fel, hogy a sorsoló program valöban nem véletlenszerű. (Nyilván nem az, mert nem kockadobálást figyel). De azt nem tudod velem elhitetni, hogy a K.G. vagy a Z.J. monogramokat kiemelten kezeli, és az első helyre sorsolja a tulajdonosaikat. Lehet, hogy most olyan éveid jönnek, remélem még sok, hogy állandóan a mezőny végén indulsz.
Ami pedig a kétnapos versenyeket illeti, szerintem a legegyszerűbb, ha a sorrendet megfordítjuk, így bármelyik két versenyző esélye egymáshoz képest ugyanakkora lesz.

CSI