[Tajfutas] Válasz: Re: ÉOB-MACCABI KUPA 2010.

Lux Iván Lux at haea.gov.hu
2010. Május. 19., Sze, 10:30:50 CEST

Imádom, ahogy minden jó szándékú, extra erőkifejtést is igénylő amatőr
kezdeményezésre jön egy "profi" és lefikázza. Én eddig csak annyit láttam,
hogy volt egy kiemelkedően jó ÉOB, ahol még filmre is volt energia (amiről
egyébként Kovács Péterrel értek egyet) és jön valaki, akinek az ÉOB-ján
még nem indultam és tájfutó filmjét sem láttam, de jobban tudja.

Azért is megnézem még ötször a filmet!

Iván